Coaching

Dane statystyczne

Dane statystyczne dotyczące efektywności coachingu, potwierdzające zasadność wykorzystania coachingu w rozwoju ludzi i organizacji

Główne tematy, w których efektywność coachingu ma znaczenie:

  • Wpływ na produkcję
  • Wpływ na ludzi
  • Zwrot z inwestycji

Wyniki badania satysfakcji wśród Klientów coachingu, przeprowadzone przez PricewaterhouseCoopers, w którym to badaniu wzięło udział 2165 osób z 64 krajów mówią:

99% Klientów pozytywnie ocenia swój proces coaching’owy – jego efekty

Według badanych (managerów z firm znajdujących się w rankingu Fortune 1000) przeprowadzone programy coachingowe przyniosły prawie 550% zwrotu z inwestycji.

Badanie dowiodło, że, przedsiębiorstwa które zdecydowały się na coaching managerów wykonawczych odnotowały wzrost (w opinii samych managerów):

  • Produktywności: 53%
  • Jakości: 48%
  • Siły organizacyjnej: 48%
  • Obsługi klienta: 39%

Managerowie wskazali poprawę w obszarach:

  • Relacji z podwładnymi: 77%
  • Relacji z przełożonym: 71%
  • Pracy zespołowej: 67 %
  • Satysfakcji z pracy: 61%
Coaching wywiera bardzo pozytywny wpływ na osoby, które z niego korzystają.

A oto jak Klienci ocenili wpływ coachingu na poszczególne elementy ich życia (niezależnie od rodzaju i formy coachingu, w jakim brali udział):

  • 80% Zwiększona pewność siebie,
  • 73% Poprawa relacji z innymi, z otoczeniem
  • 72% Poprawa umiejętności komunikacyjnych
  • 67% Zwiększona równowaga pomiędzy pracą a życiem

Skontaktuj się ze mną, aby uzyskać więcej informacji